13 marca 2016

ZIMOWY MAKIJAŻ Z FIOLETEM I CZERNIĄ.


Hej wszystkim,


Chwilę mnie nie było, ale zebrałam siły i w końcu udało mi się zrobić dla Was wpis :) Wiosna już tuż tuż, ale póki mamy zimę to postanowiłam zrobić makijaż z czymś mrocznym - trafiło na usta :)

 Mam dla Was makijaż z dwiema opcjami koloru ust: z czernią i fioletem. Mam nadzieję, że Wam się spodoba, dla mnie to coś innego, ale czuję się w takim wydaniu bardzo dobrze i bardzo spodobał mi się efekt końcowy. Mimo,że usta są zachowane w tonacji zimnej, to twarzy nadałam troszkę ciepła i w rzeczywistości bardzo fajnie się to komponowało.

A Wam jak się podoba makijaż? Nosicie takie ciemne kolory na ustach? Ja uważam że czerń wygląda świetnie ! Na dole macie listę użytych produktów,  jeśli byście były czegoś ciekawe :)

Całusy Kinga






Twarz:
Nivea Men balsam po goleniu 
Technic High Lights
Revlon Color Stay 180 Sand Beige
Bell Liquid Eye Concealer korektor rozświetlający
Ikos Ziemia Egipska
Kobo Bronzing&Contouring Powder 311 Nubian Desert
Lovely Natural Beauty blusher 03
MySecret Face Illuminator powder
Avon utrwalacz do makijażu

Brwi:
Golden Rose Eyebrow Powder 105
Maybelline Browdrama mascara medium brown

Oczy:
NYX jumbo eye pencil MILK
Pease eyeshaow kashmir 670
Kobo mono eyeshadow 116
W7 In the buff Lighlty Toasted
Makeup Revolution pigment kolor Affluent
Catrice Liquid Liner 010 Dating Joe Black
Manhattan Intense effect eyeshadow kolor Peach Party
Biały cień sypki z Inlota opalizujący na niebiesko  ( nie mam pojemniczka, więc niestety nie znam nazwy ) 
Rzęsy Eye Candy

Usta: 
Fioletowa kredka Sensique 
Golden Rose Velvet Matte lipstick 33





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz