17 marca 2016

Rozświetlający makijaż zachowany w ciepłej tonacji. COPPER EYES & GLOWING SKIN


Hej wszystkim,
Powolutku zbliża się do nas wiosna, za oknami coraz więcej słońca to i w naszym makijażu można dać  troszkę blasku i świeżości. Przychodzę do Was z propozycją wiosennego makijażu, może nie na co dzień, ale na wieczory jak najbardziej. Postawiłam na rozświetloną cerę, rozświetlone oko z delikatnymi rzęsami i ustami nude, ale również mam dla Was drugą propozycję koloru ust.

 Makijaż pięknie podkreśli brązową, zieloną jak i niebieską tęczówkę. Do makijażu zainspirował mnie pigment Makeup Revolution który kupiłam rok temu i leżał sobie w szafce, bo nie bawiłam  się za dużo takimi kolorami. Zakochałam się w nim drugi raz, obłędnie wygląda na oczach i  przyjemnie się z nim pracuje, nałożony na mokro daje piękny metaliczny efekt.

Mam nadzieję, że makijaż się Wam podoba tak jak mi. Koniecznie wyraźcie swoją opinię i może macie jakieś propozycje, jaki makijaż chciałybyście abym wykonała następnym razem ? Piszcie do mnie w komentarzach :)

Lista użytych kosmetyków jak zawsze znajduje się na dole.

Całusy, Kinga





Twarz :

Barwa Siarkowa krem matujący
Technic High Lights rozświetlcz w płynie
AA Make Up jedwabisty podkład rozświetlający
Catrice Camouflage Cream 
Max Factor Miracle Touch Liquid Illusion Foundation - jako bronzer
Eveline puder mineralny prasowany
Lovely Face Jewelry wypiekany puder brązujący

Oczy:

Catrice Camouflage
Kobo mono eyeshadow nr 142
Pease matte eyeshadow nr 670
Makeup Revolution pigment Dynamic
Wibo Diva's Make Up Kit
Manhattan Intense Effect Eyeshadow Latte me too
Maybelline New York Lash Sensational mascara
Magic Girl Eyelashaes

Brwi i usta:

GR Eyebrow Powder
Maybelline Browdrama Sculpting Brow Mascara 
Rimmel Apocalips Lip Lacquer 100 phenomenon
+ druga opcja koloru Lovely Extra Lasting ( najjaśniejszy kolor )








Brak komentarzy :

Prześlij komentarz