8 marca 2016

Ulubieńcy lutego - Catrice, Avon, Essence...


Hej wszystkim,

Dziś przychodzę do Was z ulubieńcami lutego, mam dla Was 5 produktów, których często i z uwielbieniem używałam w ciągu miesiąca :)


Zacznijmy od matowej pomadki BeBeauty. Kupiłam ją w Biedronce za 6 zł o ile się nie mylę, był to strzał w dziesiątkę ! Niestety nie jestem pewna czy jest nadal dostępna. Pomadka jest świetna, kolor jest obłędny, nie jest to 100 % mat, ale też nie daje błyszczącego efektu. Pięknie nawilża usta i utrzymuje się nie aż tak źle. Żałuję, że nie kupiłam ich więcej bo są rewelacyjne :)


Eye Candy Dramatise strip lash
Piękne sztuczne rzęsy. Prezentują się na oku bardzo ładnie, nie czuć ich i nie sprawiają problemów w noszeniu. Najbardziej lubię je za to, że są mięciutkie w dotyku i nie niszczą się szybko. Ja miałam je na oczach spokojnie z 3-4 razy i nadal ładnie się prezentują. Jest to chyba mój największy ulubieniec w tym miesiącu :)


Essence nail polish remower - strawberry + passion fruit
Najlepszy zmywacz do paznokci ! Bardzo szybko zmywa się nim lakier z paznokci, nie wysusza skóry i obłędnie pachnie ! Zostawia słodki, owocowy zapach tak jak producent opisuje :) W buteleczce jest 150 ml, ja jestem w połowie, ale jak mi się skończy to na pewno kupię drugą sztukę. Essence się postarało :)


Avon makeup setting spray
Bardzo fajny utrwalacz do makijażu. Ma jeden mały minusik, którym jest poczucie ściągnięcia skóry przez jakiś czas, ale poza tym nie ma na co narzekać. Pięknie scala makijaż, całą pudrowość z twarzy i daje efekt świeżego makijażu. Używam go codziennie i jestem bardzo zadowolona, nie zapycha i  nie uczula.


Catrice Illuminating Highlighter Pen
Cudo ! Daje efekt tafli, można go nakładać pod pokład, mieszać lub nakładać na podkład. Pięknie wygląda na twarzy i bez zarzutu współpracuje z podkładem. Nie obciąża naszej skóry więc śmiało można nakładać go na większe partie twarzy. Na  prawdę polecam, świetny produkt.

A jacy są Wasi ulubieńcy  ? Macie jakieś produkty bez których nie mogłybyście się obejść ? Czekam na Wasze komentarze :)

Całusy, Kinga

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz