11 lutego 2017

Purple glam - fioletowe smoky eyes ( Golden Rose, Kobo, Makeup Revolution ), 3 propozycje ust







Hej dziewczyny !


Sporo czasu minęło odkąd pisałam, dużo się działo, ale nie o tym dziś :)
Przychodzę do Was z makijażem, jednym z moich ulubionych. Piękne, fioletowe smoky eye z błyskiem na powiece plus kilka wersji koloru ust. Osobiście uwielbiam takie makijaże i świetnie się w nich czuje, rozświetlona i opalona skóra no i piękne przydymione oczko :)
Do makijażu dobierałam kilka różnych kolorów jeśli chodzi o usta, ponieważ nie wiedziałam na co się zdecydować. Użyłam słynnej pomadki  Golden Rose Liquid Matte Lipstick w kolorze 10. Piękny trupi kolor, który do tego makijażu pasował idealnie. Nie każdemu na pewno się podoba ten kolor, ale mnie od razu przypasował i czuję się w nim bardzo dobrze :)
Jeśli ciekawi Was jakich kosmetyków użyłam to pytajcie :)

Dajcie znać co myślicie o makijażu, co byście zmieniły i który kolor ust podoba się Wam najbardziej.
Buziaki !





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz