11 sierpnia 2016

Ulubieńcy : ZARA, WIBO, RENEE.PL...









Hej, hej  ! :)

Minęło sporo czasu odkąd do Was pisałam, są wakacje co wiąże się z pracą, brakiem czasu na wszystko, a przede wszystkim z brakiem warunków do w miarę przyzwoitych zdjęć. Ale jestem z powrotem u siebie w domu i w końcu mogę zabrać się za pisanie  :)
Pogoda hmmm.. tragiczna, ale nie ma co się załamywać, wrzesień będzie piękny :p
Przychodzę do Was dziś z ulubieńcami, są to nowe rzeczy, na początku plan był taki, że ten post będzie o nowościach , ale za dużo ich jest i bym po prostu Was zanudziła :)
Rzeczy które Wam przedstawiam zakupiłam w przeciągu miesiąca, a pokazuje Wam akurat te, bo mam na ich punkcie po prostu  obsesje  ! :)
Zapraszam do dalszej lektury , jeśli chcecie dowiedzieć się co konkretniej mnie w nich zauroczyło :)

Zacznijmy od kosmetyków :)
Biorąc pod uwagę pogodę, która jest tragiczna i brak czasu na pójście na plażę, pomyślałam , że dobrym pomysłem będzie samoopalacz. To był traf w 10 !
Bielenda Magic Bronze  ma przepiękny zapach, jest to pianka, ale nakłada się ją na ciał jak wodę. Pozostawia piękną opaleniznę i nie ma aż tak intensywnego obrzydliwego zapachu.
Jedyne co nie powala to czas utrzymywania. Powiedziałabym , że utrzymuje si,ę do tygodnia, ale mnie to nie przeszkadza.


A teraz cudowny pisak do brwi z Catrice. Na początku mi się nie sprawdzał, bo za bardzo nie wiedziałam jak go używać, nie dawał koloru, ale jak go rozpracowałam to nie mogę się bez niego obyć.


Utrzymuje się cały dzień, ja go używam do przedłużania brwi, ma ładny chłodny kolor i jest wydajny. Polecam !



Wibo Glamour Shimmer rozświetlasz na który skusiłam się tak spontanicznie. Nie żałuje, jest wspaniały. Ma w sumie dwa zastosowania, można go używać jako cienie i jako rozświetlacz - oczywiście :)
Piękne kolory ! A efekt na policzkach WOW ! Jak jeszcze go nie testowałyście to zachęcam :)




No i ostatni kosmetyk to chyba KWC wśród podkładów. L'orel True Match podkład mineralny. Świetny, ma super krycie, wygląda pięknie. Mimo, że to puder to na twarzy daje piękne satynowe rozświetlenie. Używam go codziennie i nie mogę przestać. Must have !


A teraz przejdźmy do butów, mam do pokazania Wam dwie pary , które skradły moje serce.

 Zacznę od pierwszej pary. Są to buty ze sklepu Renee.pl.


Były akurat na promocji i urzekł mnie ten fason. Na stopie wyglądają cudownie, są mega wygodne i sprawiają, ze nogi wyglądają jak marzenie.
Drugą parą są sandałki od ZARY.


Powiem tak : nie są to najwygodniejsze buty świata :D Ale jakie piękne ! Jak je tylko zobaczyłam od razu musiałam je mieć, kupiłam do ich czarny kombinezon również z ZARY , który widzicie pod spodem. To połączenie wygląda wspaniale. Kombinezon jest zmysłowy, ale zarazem elegancki. Razem tworzą piękny duet.


No i to tyle na dziś :) Dajcie znać w komentarzach , co najbardziej przypadło Wam do gustu i co myślicie o tych rzeczach.

Buziaki

Kinga !


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz