24 lutego 2016

Brown smoky - makijaż wieczorowy z użyciem palety Sephora Makeup Academy



Hej kochani !

Poranek zaczynam z mocną kawą i wpisem dla Was:) wczoraj aparat odbierał posłuszeństwa, ale udało się wybrać jakieś dobre fotki no i jestem :) Przedstawiam Wam makijaż typowo wieczorowy, z pazurem, jest trochę sexy. Idealnie nadał by się do na imprezę do klubu lub koncert. Do makijażu użyłam palety Sephora Makeup Academy, z tego co wiem i jestem wręcz pewna to już nie jest dostępna, ale użyłam cieni, których napewno znajdziecie odpowiedniki. Na dole zostawiam Wam listę produktów, makijaż moim zdaniem jest bardzo prosty, nie wymaga dużo czasu, ale za to jaki efektowny ! :) Zapraszam do komentowania i obserwacji.



Produkty których użylam:

Twarz:
 Barwa Siarkowa antybakteryjny krem matujący
Lirene silikonowa baza pod makijaż
Bell Hypoallergenic Mat&Soft make up kolor 02 i Revlon CS dla cery tłustej kolor 180 Sand beige
Bell Liquid Eye Concealer - rozświetlajacy korektor pod oczy
Manhattan Soft Compact Powder kolor 3 Beige
Bell Bronze Sun Powder kolor 025
Lovely natural beauty blusher kolor 03
Wibo Diamond Illuminator

Oczy:
Bell Waterproof Mousse Eyeshadow kolor 01
Bell Bronze Sun Powder - jako kolor przejściowy, w załamanie
Sephora Makeup Academy : rudy, ciepły brąz ; czekoladowy brąz , czerń, jasny beż pod łuk brwiowy
Kredka Loreal brązowa
Tusz Essence Lashmania reloaded
Sztuczne rzęsy Eye Candy, 009

Brwi:
Golden Rose Eyebrow Powder 105

Usta: 
Catrice Lip pencil - odcień nude
Golden Rose Lipstick kolor 98

Całość spryskałam mgiełką Avon makeup setting spray.

Na zdjęciu mam na sobie top z Bershki i ramoneskę z Croppa. 



2 komentarze :

  1. Piękny makijaż, a do tego bardzo do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło :) W mocniejszych makijażach czuję się troszkę dziwnie i niepewnie, ale przyzwyczajam się :)

      Usuń